مزایای استفاده از قفل کله گاوی درب حیاط

هلدینگ گلدن گیت در راستای توسعه زیرساخت های حفاظتی، امنیتی و هوشمند سازی صنعت ساختمان از سال 84 فعالیت خود را در زمینه فروش درب های اتوماتیک ، آیفون تصویری ، دوربین مدار بسته و هوشمند سازی آغاز نمود و همچنین با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به عنوان یک برند معتبر در بازار شناخته شده است. گلدن گیت با رویکرد تولید ملی و تکیه بر این اصل مهم در سال 95 کارخانه درب های اتوماتیک را در منطقه صنعتی عباس آباد احداث کرد و توانست با بهره گیری از فناوری روز دنیا و متخصصان داخلی محصولاتی را با شعار"هوشمند زندگی کن در رده شرکت های معتبر ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی تولید نماید.

مزایای استفاده از قفل کله گاوی درب حیاط

۱۳ بازديد

مزایا قفل برقی درب حیاط | اسمارت کو
قفل برقی کله گاوی برند ایتالیایی

یکی از بهترین تولیدکنندگان، تا جایی که به قفل ها مربوط می شود، برند ایتالیایی Cisa است که فناوری های جدیدی را نیز وارد بازار کرده است و می توانید قفل برقی داشته باشید که همیشه به مکانیسم آنها احترام می گذارد که در آزمایشگاه های خودشان توسعه یافته اند.
هنگامی که در مورد قفل برقی صحبت می کنیم، شما این تضمین را دارید که می توانید روی دانش چندین ساله مکانیسم ها حساب کنید، یک پیشرفت تکنولوژیکی که واقعاً بسیار مهم است، جایی که بسیاری از رقبا هنوز سعی می کنند از آن تقلید کنند، اما به سختی موفق می شوند. هر برند سازنده اصلی سعی می کند مکانیزمی ایجاد کند که کاملاً خصوصی باشد و مکانیزم ها در آن "جعل" شده باشند تا کاملاً غیرقابل تقلید باشند. در این مقاله از اسمارت کوبا ما همراه باشید تا در رابطه با این قفل برقی برند ایتالیایی برای شما بیشتر بازگو کنیم

 

 

تکنسین هایی که برای دانستن فناوری Cisa "آموزش داده اند" در واقع تنها کسانی هستند که می توانند هر نوع شکستگی یا آسیبی را که رخ می دهد برطرف کنند. طیف وسیعی از محصولات قفل سیزا ایزئو، قفل های مکانیکی، الکتریکی، الکترونیکی را تولید می کند که دارای خدمات نظارتی، موتوری و بسیاری از عناصر دیگر است که واقعاً مفید هستند و از نظر امنیتی که می خواهید در خانه داشته باشید بسیار سودمند هستند.
. در قفل برقی می‌توان مکانیزم‌هایی از با کیفیت‌ترین مواد را پیدا کرد، اما بیشترین خرید این مدل از این سازنده کدام است؟ مدل سیلندر اروپایی مطمئناً بسیار مورد استقبال قرار می گیرد، همچنین به دلیل هزینه های بسیار پایین و درخواست اتحادیه اروپا برای داشتن قفلی که مکانیزم کاملاً ضد سرقت و ضد سرقت را ارائه می دهد.
در قفل برقی با مکانیزم اروپایی سیستم معروف ضد ضربه را هم داریم اما در واقع چیست؟ سیستم ضد ضربه مکانیزمی است که در آن شما یک کلید شکل دار، نازک و بسیار ماشین کاری شده دارید که توسط سیلندرهای داخلی تشخیص داده می شود و تنها پس از شناسایی کلید، قفل برای باز یا بسته شدن کلیک می کند.

 

این سیستم بسیار نوآورانه برای امنیت خانه بسیار عالی است و همچنین یک بازدارنده عالی برای هر شخص بدخواه که می خواهد به درب خانه ما نفوذ کند. از طریق ضد ضربه، اگر کلید فلزی، نوک یا حتی محلول نمکی را وارد کنید که باید سیلندرهای داخلی را مسدود کند، قفل به طور خودکار کلیک می کند و در نتیجه مسدود می شود.

 

فقط از این طریق است که می توان در قفلی داشت و بنابراین "دزد" وظیفه را که دوست دارد ما را کاملاً غارت کند کنار گذاشت. سیستم های ضد ضربه واقعا بسیار مورد استقبال قرار می گیرند و مطمئناً در قفل برقی این نوع سیستم را خواهید یافت.

خواندن مقاله مشابه : مزایای استفاده از قفل برقی ریموت دار 

 مزیت های قفل برقی 

قفل برقی ، دسترسی با کد

یکی از نقاط قوت قفل برقی و الکترونیکی آن است.

 

در واقع، در بازار ایتالیا، اولین بار بود که این نوع قفل را پذیرفت.

 

در کاندومینیوم ها، تقریباً 80٪ این قفل الکترونیکی را دارند، اما در حال حاضر به یک قفل برقی با کد شخصی تبدیل شده است. این مدل دارای یک پنل الکترونیکی است که در آن یک صفحه کلید وجود دارد که می توانید کد ذخیره شده را تایپ کنید.

 

به این ترتیب کلید را از بین می برید و در عین حال قفلی نخواهید داشت که در آن شکافی برای قرار دادن کلید وجود داشته باشد.

 

در واقع این سیستمی است که در آن شکستگی هرگز اتفاق نمی‌افتد، دقیقاً به این دلیل که نمی‌توان هیچ قفلی، نوک فلزی یا ماشه‌ای که پین ​​جمع‌شونده را درون آن قرار داد، وجود ندارد. قفل برقی با کد به شما این امکان را می دهد که درب خانه خود را به سادگی با تایپ و فشار دادن دکمه های عددی که "PIN" خصوصی را تشکیل می دهند که هر صاحب تصمیم می گیرد آن را حفظ کند، باز کنید.

 

در این مورد، وقتی نوبت به نصب و بازبینی احتمالی می‌رسد، کاملاً ضروری است که تکنسینی وجود داشته باشد که آن را نصب کند و کل سیستم را نیز برنامه‌ریزی کند.

 

در واقع بسیار مفید است و کاملاً محافظت بسیار بالایی دارد.

 

در حالی که از یک طرف محافظت عالی ارائه می دهد، از سوی دیگر باید مشکل خرابی احتمالی الکتریکی را ارزیابی کنید.

 

به عنوان مثال، در تابستان، نوسانات الکتریکی مداوم و حتی بسیار طولانی وجود دارد.

 

قفل برقی با کد فقط از طریق برق کار می کند، بنابراین اگر برق نباشد چگونه می تواند کار کند؟ به سادگی همچنین یک "باتری متناوب" را به کار گرفت و آن را در داخل موتور یا در پانل کنترل نصب کرد. باتری‌ها عمر کاری دارند که می‌تواند بیش از 8 ساعت استفاده مداوم دوام بیاورد، وقتی برق "بازگشت" می‌کند، خود را شارژ می‌کند تا بتواند از تلاش دوم برای کمبود برق پشتیبانی کند. این یک سیستم بسیار خوب است، کاملاً توصیه می شود.

 

با این حال، قفل برقی برای عملکرد نیاز به پیکربندی دارد و منتفی نیست که ممکن است مشکل "شیب" نیز داشته باشد، به این معنا که برنامه ریست می شود.

 

در این موارد همیشه باید از تکنسین درخواست شود

 

برای پیکربندی مجدد قفل برقی با کد باید در نرم افزار مداخله کنید. در مورد امنیت بسیار بالا، همیشه می‌توانید کد را سفارشی کنید یا آن را تغییر دهید.

 

این یک روش بسیار توصیه شده است، تغییر پین قفل برقی با کد باید حداقل هر 2 ماه یک بار انجام شود، آیا کنجکاو هستید که بدانید چرا؟ دلیل آن این است که دکمه ها ممکن است فرسوده یا خراشیده شوند و بنابراین به عنصر مفیدی برای سارقان تبدیل می شوند تا بتوانند بفهمند پین چیست و بنابراین به راحتی وارد خانه می شوند. علاوه بر این، انگشتان ما دارای اثر انگشت هستند، اگر همیشه از پین استفاده کنیم یا در هر صورت پنل دکمه را به درستی تمیز نکنیم، چربی انگشتان ما روی دکمه ها نقش می بندد و حتی با استفاده از پودر تالک ساده می توان اثر انگشت آن را برجسته کرد.

 

بدیهی است که از انواع دیگری از پودرها نیز استفاده می شود که به راحتی اثر انگشت را برجسته می کند و به همین دلیل سارق می تواند به سادگی رمز را پیدا کند و بنابراین با خیال راحت وارد خانه شود. بنابراین اگر قفل برقی با کد دارید، توصیه می شود آن را روزانه تمیز کنید و حداقل هر دو ماه یک بار پین را تغییر دهید. اگر آثار و خراش های آشکاری وجود دارد، به سادگی کنترل پنل را که هزینه بسیار کمی دارد، عوض کنید.

 

 

قفل برقی فوق العاده بی صدا

از جمله ویژگی‌های قفل سیزا ایزئو می‌توان به بی‌صدایی اشاره کرد که از ویژگی‌های بارز این برند است.

 

سکوت قفل‌های Cisa کاملاً بی‌نظیر است زیرا یک سیستم بلبرینگ داخلی ایجاد کرده است که اجازه می‌دهد فوراً آزادسازی را آغاز کند، اما بدون صدای آزاردهنده بعدی. با در نظر گرفتن هر گونه سر و صدایی که می تواند در یک کاندومینیوم آزاردهنده باشد، آن را به عنوان مثال در نظر می گیریم، جایی که هر بار که در باز می شود، پژواک در سراسر راه پله پخش می شود، می توانید درک کنید که چرا Cisa در واقع تصمیم گرفته است که بتواند یک فضای فوق العاده بی صدا را تضمین کند. مکانیزم به لطف وجود بلبرینگ هایی که در داخل آن قرار می گیرند، کلید بسیار نرم وارد می شود، حرکتی کاملاً روان در هنگام چرخش و در نتیجه کلیکی که هیچ ناراحتی ایجاد نمی کند.

 

علاوه بر سکوت سیستم، می توان گفت که با حضور یاتاقان ها نیز حضور بیشتری از "روغن" وجود دارد که امکان حرکت تمام مکانیزم های داخلی را فراهم می کند.

 

این یک اثر غیرفعال است، اما هنوز هم بسیار مفید است. از جمله، هنگامی که می خواهید این نوع قفل ها را انتخاب کنید، در صورت آسیب دیدن یاتاقان، قفل ایمنی نیز به طور خودکار فعال می شود و بنابراین این سیستم امنیتی دیگری است که واقعاً به داشتن محافظت بالا کمک می کند. برای اینکه بدانید کدام مدل قفل برقی بی صداترین است، می توانید قبل از خرید واقعی یک نوع "تست" را نیز درخواست کنید.

 

قفل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک Cisa Iseo، تفاوت ها

 

قفل اتوماتیک Cisa Iseo ابزاری واقعا کاربردی است که به شما امکان می دهد درها، پنجره ها و دروازه ها را ببندید تا نیروی فشار خوبی وجود داشته باشد.

 

این یک سیستم کاملاً الکترونیکی است که به سادگی با فشار دادن یک دکمه به طور خودکار کار می کند. سیستم اتوماتیک باید فقط توسط تکنسین های حرفه ای سرویس و تعمیر شود، اما به هر گونه آسیب توجه کنید که می تواند یک هشدار واضح برای مشاهده علائم جدی سایش باشد.

 

فنر داخلی که در سرتاسر قفل برقی وجود دارد، می‌تواند به مرور زمان شل شود و بنابراین روی پین «کش‌شونده» که نمی‌تواند به‌خصوص «کند» نباشد، به درستی کار نمی‌کند.

 

یکی دیگر از عناصر این است که توجه داشته باشید که آیا کلید می تواند به اندازه کافی کار کند، به این معنا که اگر به طور دقیق کار نمی کند، اجزای داخلی هستند که فرسوده می شوند. قفل نیمه اتوماتیک Cisa Iseo کم و بیش مکانیزم های مشابهی دارد، با این تفاوت که مکانیسم های متفاوتی دارد، اما می توان گفت که به عنوان یک مدل بسیار مورد استقبال قرار می گیرد، اما برای اینکه بدانید چه مزیت هایی می توانید از این قفل ها داشته باشید. دو سیستم، سپس باید از یک فروشنده مجاز یا یک تکنسین بپرسید که به شما نشان می دهد که چه مزایایی می توانید از آن به دست آورید و چه مزایایی دارد. همه این عناصر قفل برقی را واقعا بی نظیر می کند.

 

بسته شدن اتوماتیک درب، جدید از برند سیزا

 

یکی از نوآوری های جدید قفل برقی به ویژه به بسته شدن دروازه ها مربوط می شود.

 

شما یک قفل خارجی دارید که کاملا اتوماتیک است.

 

هنگامی که دروازه باز می ماند هشدار می دهد و یک سیگنال صوتی یا در هر صورت یک هشدار از طریق یک سیستم اتوماسیون خانگی ارسال می کند تا به مالک هشدار دهد که اجازه بسته شدن دروازه را بدهد.

 

این یک سیستم اتوماسیون معتبر است که هم محافظت خوب و هم محافظت از اعضای خانواده مانند کودکان را تضمین می کند

 

کودکان و حیوانات خانگی که اگر دروازه را باز ببینند به راحتی می توانند به خیابان بروند. اختیاری دیگری که می‌توانید برنامه‌ریزی کنید تایمر باز است، یعنی سیستم قفل بسته شدن در هنگام باز شدن غیرمنتظره یا سهل انگاری دروازه با استفاده از دکمه برقی. هنگامی که گیت با استفاده از دکمه باز می شود، اما قسمت متحرک یعنی خود دروازه باز نمی شود، پس از مدتی که می توانید در تایمر موجود تنظیم کنید، دوباره قفل می شود. قفل کردن قفل واقعاً بسیار مهم است، بنابراین سعی کنید تمام برنامه‌هایی را که مستقیماً در قفل گیت Cisa Iseo در دسترس هستند، اتخاذ و پیکربندی کنید.

 

قفل برقی سیزا را می توان بعداً نصب کرد زیرا به هیچ وجه نیازی به جدا کردن اجزای داخلی گیت نیست.

 

در واقع، ساختار آن بسیار آسان برای مونتاژ است، طراحی کاملاً نوآورانه ای دارد و همچنین عنصر بسیار زیبایی برای دیدن است. مقاومت در برابر نفوذ در سطح بالایی است، طبق دستورالعمل قوانین اروپا، همچنین می تواند در صورت شکستن فشار قوی را تحمل کند. در هنگام باز کردن بی صدا است، بسته شدن فوری دارد یا می توانید آن را بر اساس زمان تنظیم کنید، افزایش کنترل ساختار را تضمین می کند و دارای یک میکرو باتری داخلی است که در صورت افت ولتاژ یا کل فعال می شود.

 

 

قفل برقی برای پنجره ها

 

هنگام صحبت در مورد یک ملک، فقط درها نیستند که باید محکم بسته شوند، بلکه باید نگران پنجره ها نیز باشید، به خصوص آنهایی که در طبقه همکف هستند.

 

سیستمی را توسعه داده است که مستقیماً برای این سازه ها طراحی شده است و بنابراین شما قفلی دارید که شامل تمام ویژگی های اصلی است که در بالا توضیح دادیم، اما فقط ساختار پنجره ها و حتی کرکره ها را هدف قرار می دهد. در هر صورت، برای اینکه بفهمیم قفل سیزا ایزئو برای ویندوز چه ویژگی هایی دارد، می توان گفت که قفلی آسان برای کار است، با یک حرکت می توانید آن را فعال کنید و بنابراین پنجره را از داخل باز و بسته کنید.

 

این به طور انحصاری در داخل خانه نصب می شود، به طوری که اجازه هرگونه تخلف یا تلاش برای نفوذ از خارج را نمی دهد. سفارشی سازی و استفاده از یک کلید جهانی برای تمام قفل هایی که در خانه خود دارید و همچنین برای قفل پنجره ها، اما نه تنها. سطح امنیت این نوع قفل سیزا ایزئو برای تلاش های شکسته نیز تضمین شده است، به این معنا که از نظر مقاومت در برابر فشارهای احتمالی بسیار عالی مقاومت می کند.

 

نیروی مقاومت برابر با 400 کیلوگرم است، بنابراین واقعاً بسیار قوی و کاملاً از طریق اسناد منتشر شده توسط این سازنده تأیید شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.